dimecres, 21 de desembre del 2016

POEMES DE NADAL

Us reproduïm uns quants poemes de Nadal que els nois i noies de 2n d'ESO han fet a l'hora setmanal del Taller d'Escriptura.

LLUMS DE NADAL
Tothom va passant,
fent-se fotos al·lucinant.
No són pas els reis d'Orient,
ells encara són a casa seu.

La gent mira encantada
la meva brillantor i la meva alçada.
M'encenen un mes a l'any,
per celebrar algo especial.

Em pengen arreu de la ciutat
amb un estil meravellant,
però un cop acabat el Nadal
em guarden com cada any

Maria Figueras

L’ESTRELLA D’ORIENT
Sóc l’estrella de l’Orient
que acompanya als Reis Mags
a adorar al petit nen
i a guiar-los la ciutat.

Des d’aquí dalt jo veig
la gent passar-s’ho bé,
molts d’ells amb fanalets
esperant tots al carrer.

Observen el meu llarg vel,
que tot ell és ben daurat,
em veuen creuar el cel,
i a les finestres s’han quedat.

Ja han acabat les festes,
i a Jesús jo he adorat,
la gent escurant les restes
Iiel Nadal ja ha passat.

Berta Roca


Carme Habela

NADALA
Quan avui et despertis
la llum que veuràs
serà ben brillant.
Tu et despertaràs
amb aquella llum llampant
caminaràs i caminaràs
i al meu cosí saludaràs
li donaràs un regal
i li diràs Bon Nadal.

Helena Gayolà