dissabte, 21 de maig del 2016

ESCRIVIM MICROCONTES

A 2n d’ESO aquests dies estem treballant els contes a classe i ens hem animat a crear-ne de petits, petits...
Marina Arrogante
Professora de Català

NÚRIA
Sento aquella olor que tant poc m'agrada, oloro els ulls i em trobo en una hahabitació blanca i aquell soroll conntinu que ressona en aquel espai.

JAN
De la baalla de cinc animals per mensar-se un humà. La guineu la més astuta ja de l'havia menjat.

SÒNIA
Un dia d'estiu entre l'escalfor del sol al mig dia i el vent que feia moure el blat semblat en els camps. Mentre els xais i les ovelles dormen en un raó amagant-se del sol. Allà, és on la Carla va descobrir la veritat.

MATEO
Entre aquestees parets castigades pel temps hem qüestiono quan de temps porto tencat.

JORDI
Em pregunto com he acabat aquí. Que al ser atropellat per un desconegut em tregui allò que ni coneixia.

AMÈLIA

No et veig, però sé que estàs aquí, miro a dins i veig un punt de llum, que queda permanent en el meu interior.