dissabte, 28 de març del 2015

SORTIDA AVANTGUARDISTA: REFLEXIONS DE L'ALUMNA CAROLINA FAZ

L’alumna Carolina Faz, de 3r d’ESO, ens ha fet arribar un text sobre la sortida avantguardista del passat 18 de març. Aquesta sortida, que incloïa visites a Púbol i Figueres (al Museu del Joguet i al Museu Dalí) la teniu explicada en una altra entrada del blog.

El dimecres 18 de març de 2015, els alumnes de 3er d'ESO vam fer una sortida al museu del joguet i al museu de Salvador Dalí, a Figueres. Vam quedar a l'estació de trens Renfe de Girona i vam començar el viatge, que va durar 45 minuts, aproximadament. Abans d'anar als museus vam parar al petit poble de Púbol on vam poder esmorzar i visitar una mica aquest municipi.

Quan vam ser a Figueres, vam anar directament al museu del joguet on ens van donar unes activitats relacionades amb el museu i on vam poder apreciar una gran quantitat de joguines de totes les èpoques i tipus. Tot seguit, els grups A, B i C de 3r van anar al museu Dalí, mentre els grups D i E vam dinar a Figueres, abans d’entrar-hi nosaltres. Un cop dins, una guia que ens va explicar moltíssimes curiositats sobre Salvador Dalí i sobre les seves fantàstiques obres. Ens van guiar fins a la cripta on reposen les seves restes, ja que ell personalment va demanar que l'enterressin al centre del museu, una autèntica obra d’art en el seu conjunt.

Finalment ens vam reunir totes les classes i vam començar el viatge de tornada cap a Girona.

Carolina Faz Muñoz

Alumna de 3r d’ESO

La classe de 3r D al Museu Dalí (Figueres)