dilluns, 22 d’abril del 2013

L’INSTITUT A LES MEVES MANS
 Text: ISABEL VILAMITJANA (4ESO)

               Disseny guanyador Concurs de Samarretes 
(Isabel Vilamitjana, 4 ESO)

Cada any des que sóc a l’institut he comprat la samarreta que venen els alumnes de 4t d’ESO per ajudar-los a pagar el viatge de fi de curs. Aquest any el disseny de la samarreta l’hem hagut de fer nosaltres. Quan m’ho van dir no m’ho vaig prendre seriosament, tenia molt clar que jo no guanyaria, perquè hi ha molta gent que dibuixa molt bé.
Però quan vaig començar a pensar en quin dibuix fer em vaig animar. El problema va ser que no tenia imaginació! Per més que pensés i pensés durant hores no se m’acudia res. Vaig fer uns trenta dibuixos abans d’aconseguir el definitiu. Primer pensava en parts de Girona; després, parts de l’institut..., però cap m’acabava d’agradar. Llavors vaig pensar en la tecnologia, els ordinadors, els jocs... Però, res! I és que a vegades les idees sorgeixen quan menys t’ho esperes. Quan ja estava desesperada perquè quedava poc per entregar el dibuix, em va venir al cap “la Idea”. Estava amb el llapis a la mà pensant què poder fer quan de sobte vaig veure que la mà feia una forma d’“okey” i vaig pensar a fer alguna forma amb les mans, i finalment a fer les lletres “JVV”.